25 december 2013

CG´s första jul!


 Och nu blir det bildregn! Carlos är med på dom flesta bilderna. Han gillade julen och ville nog helst hjälpa till att öppna allas paket. Och för er som undrar vart Gustav är så kan jag säga att han höll sig undan folkmassorna och lilla besten. Han sov mest eller var ute och SJÄLVKLART så fick även han paket, god mat och massor med kärlek!


Jaha! Nu kan vi börja tycker Carlos! Jag är beredd var är mina paket?



 Öppna paket var ingen match......


  .....ej heller att hitta godisarna i aktivitetsbrickan, alldeles för simpelt för honom.


 Julmat?! Tror dom flesta vet hur den ser ut, men här har ni delar av det kalla.



Ett guldpaket till guldklimpen!

Själv så måtte jag varit väldigt snäll i år eftersom jag fick finfina klappar av min underbara familj. 
Maken gav mig Jonas Gardell i kombination med Fredrik Kempe och efter lite tänkande och fnulande sträckte jag armarna i luften och utbrast lyckligt ....JAAAAA! 


Biljetter till Livet är en schlager. Men hur ska man orka vänta?
Premiären är i september. Kommer gråta en skvätt...garanterat!
 Älskar låten "Aldrig ska jag sluta älska dig" som även den finns med på min lista vad som ska spelas på min begravning.

 


Mina småtomtar med pojkvän och hund gav oss en fin julklapp även den av det trevligare slaget.
En hotellövernattning med middag på anrika Åtellet i Norrtälje. Tack söta, det var alldeles för mycket och dyrt. En alldeles perfekt julklapp till era utslitna föräldrar.

Tackelitacktack för alla fina klappar ingen nämnd ingen glömd, jag blev jätteglad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar