8 oktober 2010

Äntligen fredag!

Hejsan hoppsan!

Idag känner jag mej utvilad, stark och ser fram emot en kväll i soffan tillsammans med två av mina favoritkillar.
Den ena med greköppning och väldigt lite hår på bröstet och den andra med väldigt mycket hår på bröstet, dock utan greköppning.

Jag har redan hunnit med en sväng till Bålsta. Gustavs mat var slut så det var bara att ställa in gps-en på Sjövägen 4, haha skoja! Jag hittar faktiskt dit utan gps, har ingen heller för den delen.
Men snart kanske.........3 veckor har gått sen jag beställde min Ajfån 4.
Får säkert vänta minst 3 veckor till......grrrrr.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves!

Åkte ner en sväng till Bålsta Centrum också. Kaffemaskinen indikerar "Clean machine" vilket på svenska rakt översatt betyder "Rengör maskinen".
Mina rengöringstabletter var helt plötsligt slut och jag tänkte därför införskaffa nya på denna Hemmabutik där utbudet inta alltid är det bästa.
Idag fanns det bara en gigantisk burk med 25 tabletter för 339:-!
Då blev jag snål. Bidde inga tabletter får åka till Hemmabutiken i Barkarby imorgon.
Där har dom säkert den vanliga 6-packen för betydligt mindre tjabbenysing.

Nu ska jag fortsätta på det jag har svart bälte i, nämligen att göra ingenting!


1 kommentar: