11 oktober 2010

Mormor fick besök




Idag har Emilie och jag varit hos mormor på besök. Hon blev glad, vi hade Hermanbullar med oss. Fikade snabbkaffe, saft och även en äppelkaka hon hade bakat.
Smakade bra och mormor verkade nöjd.
Emilie fick två par fina raggsocker som hon önskat sej, ett par i rosa. Oj, vad glad flickebarnet blev för sina raggisar. Nu slipper hon frysa om 36:orna i vinter i den kalla studentlägenheten.
När vi varit sociala i närmare två timmar for vi vidare.
Först hem till Jogge och hämta resväskan och sen till Big W för min obligatoriska veckohandling.
Idag läste Emilie notan och vi rekordhandlade i snabbfart
ett helt gäng goda middagar, balar av skithuspapper och hushållspapper för endast 816:-!
Tror jag räknade till 8 middagar faktiskt! Räcker hela vecka mao, sånt gillar jag.
Idag blir det mangokyckling, det har jag redan berättat för er.

När vi kom hem så stod Gustav på gräsmattan och jamade högt!
Lite gos med honom så var han också nöjd.

Gud, vad alla blev nöjda idag! Mormor för besöket, Emilie för raggsockorna, jag för min smarta handling och Gustav för att han äntligen fick gå in och äta!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar