29 oktober 2010

Jobbarhelg!

Äntligen helg! Och äntligen ledighet för många, men inte för mej. Jag tänker tillbringa helgen på mitt arbete tillsammans med bästa Ssk Anne och ett gäng andra sköna kompisar och pensionärer.

Inatt har jag sovit som bara den, har varken hört eller sett någon kisse eller snarkande make.
Vågar jag säga hur länge jag sov i morse?
Klockan 10.00 tittade jag på klockan och tänkte...HERREGUD, vad jag är utvilad!

Nu har jag haft lite småpyssel för mig. Bl.a pratat med Jessica i en halvtimme, pratat med Emilie i 10 minuter, messat med Erika, röjt i köket, gosat med kissen, ätit frukost, surfat, tvättat lite.

Nu ska jag strax göra mej redo för en tur till Bålsta. Måste handla lite till helgen och sen börjar kattmaten sina.
Erikas linsförråd måste också fyllas på. Ja, ni ser vad jag har fullt upp! Hihi.


1 kommentar:

  1. Du har som vanligt så mycket för dig vare sig du är ledig eller ej.

    SvaraRadera