21 oktober 2010

Godnatt alla glada!


Godmorgon vänner!
Nattens arbete förflöt utan några större vurpor.
Lite lätt oroligt fram till 02.00 sen ganska lugnt. Tack för det!

Igår kväll blev det lite dåligt med information i från mej. Detta beroende på att Lotta kom på besök och ville ha lite expertishjälp av maken. Hon är i full färd med att totalrenovera sitt kök och det är många frågetecken som ska rätas ut. Bänkskivor? Golv? Diskhoar? m.m.
Och vem är den rätte att räta ut frågetecken?
Jo, min lilla Rolf, köksbyggarexperten Numero 1.

Nu ska jag strax sova en stund. I natt har jag semester.......Ullaredssemester!
Måste påbörja min uppladdning inför shoppingresan.
Blir massor av kolhydrater i magen idag. Sen stretcha och öva att köra kundvagn i trånga utrymmen.

Haha, hittade förresten senaste numret av Se&Hör på jobbet, läste mitt horoskop, Tvillingarna för denna vecka.
Lyssna på det här:

Pengar:
Överdriven shopping kan vara ett symtom på att du saknar något annat i ditt liv.

Lite kul va?

Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Jag tror ju inte på horoskop och sånt. Men det där verkar ju stämma ganska bra på dig. I alla fall det där med överdriven shopping, ha ha.

    SvaraRadera