19 oktober 2010

Kvällsfika





Idag var det bara jag och maken om skulle äta.
Erika var bjuden på pannkakor hos lilla söta Signe 3 år.
Jag hade gjort färsbiffar fyllda med fetaost och soltorkade tomater. Var jättegott!




Ingrid och Micke kom på fika. Jag bullade upp med hela två sorters mjuka kakor.
Fryst Hermankaka och frysta Kärleksmums.

Tänk om precis 1 månad så är vi i Budapest tillsammans. Det ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot lite semester med god mat och dryck med våra trevliga och bästa vänner.

När Erika kom hem så kollade hon sin mail, frågade mej om jag hade fått mail från Tele 2.
Jag kollade men icke! Hennes Ajfån är på G!!! Kommer inom ett par dagar. Åh, så spännande.
Jag är glad att hennes kom först, min borde också vara på väg.
Men det är klart hon beställde sin 4 timmar före mej, hihi.

Dagens Gustavbild visar när han ligger ute på sin Diggiloofilt. Han gillar att ligga där på utebordet som jag ställt tätt intill altanfönstret så man kan se honom och han se oss.

2 kommentarer:

  1. De där Ajfånarna måste verkligen vara ngt särskilt som ni längtar efter de. Eller???

    SvaraRadera
  2. Ja, herregud! Är ju som små laptopar........kommer vara uppkopplad jämt!

    SvaraRadera