21 oktober 2010

Vilken apparat!

Jag är fast!
Erika och jag har suttit som fastlimmade och grejat med våra Iphones.
Sen 17.00 tills nu! Anne var snäll och kom hit och kom med goda råd. Oj, vad gratisappar jag har.
Väder, vind, kartor, vintips, recept, klockor, tidningar, radiokanaler, tv-kanaler och Gud och hans moster.
Fika glömdes nästan bort, vi satt med öppna munnar och tungan det torkade!
Hakan placerad någonstans långt nere vid knäna.....
Vi var så inne i vårt arbete med vår nya leksak.
För det är verkligen en leksak!
Alla mina kontakter har försvunnit, nu måste jag lägga in alla nummer igen.
Har ni inget för er kan ni ju messa mej så blir det lättare.

Nu måste jag resa mej för första gången på 6 timmar.
Ska packa lite nödvändigt till våran efterlängtade Ullaredstripp i morgon.

Få se om jag grejar att blogga från nya telefonen. Annars blir det garanterat ett inlägg på lördagskväll.


1 kommentar:

  1. Tur att det inte är du som ska köra till Ullared då. Det blir många timmar i bilen att lattja med nya telefonen.

    SvaraRadera