11 oktober 2010

Mangokyckling!

Måste bara visa er min goda mangokyckling!
Tror jag har visat den tidigare, men den tål att visas igen. Idag lyckades jag otroligt bra med den, blev supergod.
Tror en bidragande orsak kan vara att jag hade färska kycklingfileér och inte frysta.
Frysta brukar alltid göra så att såsen blir lite vattnig och halvtråkig.
En god sallad a´la Emilie och färdigköpt vitlöksbröd a´la Willys gjorde måltiden komplett!

Nu ska jag strax krama Emilie farväl, hon flyger 21.00 från Bromma hem till Malmö.
Jag själv flyger till Bålsta Airport för två nätters jobb.
I morgon blir det lite si och så med sömnen. Ska till Arlanda och hämta min bror och flickvän/ ex flickvän/kompis ja, vad vet jag??? som kommer från USA.
Dom landar 9.30, får sova efter taxiinsatsen helt enkelt.
Nu lite chill med mina bästa flickor innan jag åker.

1 kommentar:

  1. Men va tusan. Undrar om de var inne i New York idag?? Tänk vad snopen jag skulle ha blivit om jag stött på honom där idag.

    SvaraRadera