19 oktober 2010

Ullared................




Nu börjar nedräkningen!
Frågorna är många!
Snart är vi på väg.
Fredagmorgon åker vi.
50 mil till Ullared.
50 mil hem från Ullared.
Blir 100 mil tillsammans.
Anne har en stor, fin bil.
Vi kommer sitta som prinsessor!
Jädrar vilket tjatter det kommer vara i bilen!
När är det fikastopp?
Hinner jag få min Ajfån, blir dåligt med bloggningen annars.
Vad ska jag köpa?
Kommer pengarna räcka?
Har Anne längst inköpslista?
Blir det pizza till fredagsmiddag i stugan?
Lite vin också va?
Ååå, chips till Idol?
Men just det! Vi shoppar ju fredagkväll också!
Sonderar terrängen liksom...
Hinner vi äta frukost?
Hur länge måste vi köa på lördagsmorgon?
Kommer vi träffa Morgan?
Kommer Ola-Conny vilja skriva autograf på Annes gips?
Är bakplåtspappret slut?
Hur många klädvårdsrullar ska jag köpa?
Hittar jag alla julklappar jag tänkt köpa?
En såssnipa behöver jag också!
Rolf vill ha en plånbok i skinn.
BH-ar ska jag köpa!
Kommer jag bli svettig?
Kommer Gustav klara sej hela dagen utan mamma?
Lotta kommer och håller han sällskap som tur är!
Hur kommer min värkande hälsporre klara en heldag på Gekås?
Det är klart den gör!

Det här ska bli jättekul!
Jag längtar!



1 kommentar:

  1. Jag fattar inte det där med Ullared??? Är det ett varuhus eller är det som en galleria med många olika affärer????? Har de allt???

    SvaraRadera