11 oktober 2010

Ny vecka



Så var det ny vecka igen! Denna gång en vecka med betydligt mer jobb för mej än tidigare veckan.
Jag jobbar måndag, tisdag och hela helgen, blir verkligen något att sätta tänderna i.
Fem härliga, innehållsrika, upplyftande, urjobbiga, härliga, tröttsamma nätter med mina favoritpensionärer på jobbet!

Vad ska jag hitta på idag då? Jo, en tur med Emilie till mormor står på programmet.
Vi ska även veckohandla på Willys.
Veckans middagar måste inhandlas så jag slipper tänka och handla dom eftermiddagarna som jag har jobbat. Jag kommer ju tillbringa nästan hela veckan sovande i min säng!
Underbart!
Idag så här sista dagen Emilie är hemma önskade hon sig Mangokyckling med ris. Det är klart flickebarnet ska få det!
Resten av veckan blir det lite pasta, potatis och trådrullar med mjölk.


1 kommentar:

  1. De där trådrullarna med mjölk vill jag se bild på, tack.

    SvaraRadera