19 oktober 2010

Nyfriserad



Hemkommen från världens bästa frissa Monica.
Min hårfärg är enfärgad och håret klippt i en lite sportig, busig variant. Lättskött är min melodi, pallar inte att hålla på att styla barret varje dag.
För säkerhets skull tog jag på mej Adidasjackan för att se om möjligt ännu sportigare ut.
820 kronor fattigare men det är smällar man få ta.
Inte röjde jag köksbänken som jag sa tidigare......typiskt mej. Ska ta och göra det nu! På direkten. Sen är det middagsstök igen.
Idag bjuder Pettssonska Palatsets restaurang på färsbiffar fyllda med fetaost och soltorkade tomater, lite potatishalvor i ugnen blir säkert gott till.

3 kommentarer:

  1. Men så tjusig du blev Ewa! :)

    SvaraRadera
  2. du ser ut som ett päron. (obs skämt men de fattar du väl mama?)

    SvaraRadera
  3. Herregud vad dyrt det verkar att gå till frissan hemma i Sverige. Själv betalar jag 200:- här men då gör jag ju såklart ingen färgning.

    SvaraRadera