27 oktober 2010

Kläder.....















Oj, vad jag har sovit! Eller rättare sagt VI har sovit. Gustav sov i soffan med benen i vädret och jag valde sängen.
Klockan 11.00 pockade han på uppmärkssamhet. Då var det bara att kliva upp och genomgå den vanliga Ers Majestätproceduren........visa till matskålen, titta intressant på när han dinerade och sedan stretchade och sen ville han gå ut.
Jag skuttade tillbaka till sängen och sov vidare, faktiskt ända till 14.30.

Lite fil och corn flejks, kaffe och man var på banan igen.
Nu har jag vart en sväng till vårt enorma Bro Centrum. Hade ett apoteksärende samt att hämta ut nya vinteroverallen till Ajfånen.
Han kan ju inte behöva frysa i vinter. Han blev jätteglad och väldigt fin.

Erika ska äta med en kompis idag så jag roddar om lite i den Pettssonska middagsmenyn.
Istället för pasta blir det ugnsstekt falukorv med potatismos.
Tror maken blir glad att slippa pasta.

Emilie är på väg hem! Hon lyfter 18.45 från Sturup, ska bli härligt och ha henne hemma ett tag.

Nu måste jag ta itu med korven.

1 kommentar:

  1. Åhh ugnstekt falukorv vad gott. Men det ska ju vara spagetti till, ha ha.

    SvaraRadera