13 oktober 2010

Bildspel

Men hur ser detta ut? Rosa och orange? Skär sej ganska ordentligt. Måste nog bege mej till Ullared och köpa en ny tång eller kanske två, dom var ju så billiga!
Tror jag köper en vit och en svart.

Glömde visa er min fina present som jag fick av Owe igår. Något ska man väl ha när man hämtar han på Arlanda. Ska jag ha kaffe i när jag är på skogsexcursion

Hur smutsiga tassar har den här kissen då! Tror inte han sköter sin personliga hygien på ett tillfredsställande sätt.




Jaha, nu ringde chefen Jag ska jobba!

2 kommentarer:

  1. Tycker absolut du ska köpa nya salladsbestick. Så där kan det ju inte se ut, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Men Ewa, finns massa tångar(stavas det så?) på Coop och ICA i Bålsta i massa olika färger. Dom är precis likadana. Vi har två vita. Skitbra!

    SvaraRadera