18 oktober 2010

Lite kvällsshopping i väntans tider.


Efter den mycket delikata vegetariska lasagnen så hade Erika och jag lite att stå i.

Vi måste vara Ajfånsförberedda.
Vi har nu gått i väntans tider i snart 5 veckor.
Och jag har på känn att dom är på G denna vecka. Känns bara så!
Hoppas jag har rätt.

Vi längtar så efter att få tillökning i våran Macfamilj.
Två nya Applebebisar är gulla med, så rart.

Vi åkte till Kista Galleria för att sondera terrängen och eventuellt köpa sådan där bra skyddsfilm som nästan är ett måste för att slippa repor och kletiga skärmar.
Efter besök på flera butiker så beslutade vi oss att handla varsitt skyddsfilmskit på Tele2 butiken.
Så nu är det bara att vänta.....

Vi hann även med en riktig god och trevlig fika. Varsin latte och en kula äkta italiensk glass smakade ljuvligt.
Erika bjöd sin lilla mamma och jag tackade två gånger minst. Artig som få.

Hemma precis när Ullaredprogrammet slutade. Det gör inget, tänkte se det på Kanal 5 Play senare ikväll.
Och på fredag och lördag får jag ju äran att besöka detta jättevaruhus själv.

Tittade på Svenska New Yorkfruar nyss. Och jag vet inte jag ska säga men den där Gunilla verkar ju vara ett riktigt stjärnskott.
Och supermäklaren Madeline som visade upp sina örhängen hon fick av sin make i 40-årspresent.
Hon var inte sen att påpeka att dom var väldigt dyra, 1 miljon dollar.
Hörde ni 1 miljon dollar!!! För ett par örhängen, fula var dom också.

Blev lite avbruten nyss. Emilie ringde från Malmö, det är alltid lika kul att prata med henne. Nu lät hon iofs lite låg och längtade hem.
Men snart är hon här igen, troligtvis flyger hon hem onsdagen den 27 oktober.

Japp, det var väl allt som hänt under kvällskvisten.


1 kommentar:

  1. Håller med dig om den där Gunilla. Herregud vilken människa och barn har hon också. Arma unge.

    SvaraRadera