9 oktober 2010

Flitens lampa lyser

Idag har jag haft lite väl mycket energi för att vara mej och lördag.
Blev nästan orolig ett tag, satte mej i soffan och tänkte att det går nog över.
Jag har bakat ut Herman 2 och hans bror Herman 3. Gjorde en dubbel Herman i långpanna. Funkade jättebra och gott blev det också.

Sen upptäckte jag att jag kunde genom Bredbandsbolaget ha s.k säker lagring på alla mina bilder i datorn.
Man laddar ner en Drop Box som man sen droppar ner alla bilder man är rädd om ifall (gud förbjude) datorn skulle krascha.
Tog lite tid att ladda ner alla bilder och jag är långt ifrån klar.
På detta sätt slipper man då mao köpa en extern hårddisk och en annan fördel är att jag från vilken dator som helst kan titta/visa mina bilder.
Smart!

Har haft lite kvalitetstid med Gustav också. Har bl.a kammat pälsen, maskat av honom med spot-on preparat i nacken, tagit bort en fästing. Gick åt mycket godis för att muta han att ligga still.
Åsa! Favoritgodiset från Amerika är tvärslut, du får gärna skicka mera!!

Nu ska jag fortsätta med Drop Boxen. Rolig uppfinning det där!




1 kommentar:

  1. Kände faktiskt på mig det där med godiset till Gustav. SÅ jag köpte 2 förpackningar i går. Skickar i veckan.

    SvaraRadera