9 oktober 2010

Ruttna bananer


Godmorgon mina vänner!
Igår var ni lite färre unika gluttare, 45 st. Det märks tydligt på besöksräknaren att det är helg då minskar antalet med ett tjugotal cirka.
Dom tjugo är kloka nog att ägna sig åt andra saker än att läsa bloggar. Undrar vad dom gör?
Det finns ju inget roligare än att läsa bloggar!
Sen om man har haft fest eller lägger ut en massa bilder, då tickar räknaren på i 180.

Ja, det var dagens otroligt viktiga information från mej.
Och vad gör jag uppe nu då? Redan klockan 10.00, en lördag.
Jo, jag ska njuta av lugnet, äta frukost och glana på Nyhetsmorgon alldeles allena.
Maken och Erika for iväg nyss. Mot samma destination, Nueva El Stockholmo.
Erika ska träffa en vän, Angelica och maken ska också träffa sina vänner för ett besök på den årliga Öl och Whiskymässan.

Jag och Gustav ensamma! Men jag har lite aktiviteter jag måste ta mej an under dagen.
Bl.a ska jag till Owes lägenhet och se om jag kommer in där. Jag tror jag har nycklar dit men är osäker vilka nycklar det är. Det finns ett antal för mej oindentifierade nycklar i min nyckellåda.
Jag tar väl helt sonika med mej alla nycklar och testar om jag kommer in.
Grannarna ringer säkert polisen....kan bli spännande.
Anledningen att jag ska in i hans lägenhet är att han är som ni vet bortrest och jag lovade att vattna och ta reda på två ruttna bananer.
Bananerna är nog väldigt ruttna nu, han åkte för 8 dagar sen!

Nu frukost och morgon-tv!

1 kommentar:

  1. Hmm dina läsare kanske inte jobbar på dagarna utan läser bloggar på arbetstid, ha ha.

    SvaraRadera