15 oktober 2010

Jobbhelg

Äntligen fredag och äntligen jobbhelg!
Jag hade ju som planerat att gå och lägga mej före spöktimmens ankomst igår.
Men inte funkade det. Jag var pigg som en mört och råkade klicka in på TV 3 play och programmet Svenska New York fruar.
Jädrans smart det där med att man kan se dom flesta programmen i datorn när man vill.
I dag tänkt jag titta på bl.a Lyxfällan sen igår. Kanske hinner med Ullared också som visades i måndags.

Annars idag då? Joråsatte jag har lite att pyssla med.
Lite kontorsarbete (läs surfa)
Till Bålsta för inköp av rengöringstabletter till kaffemaskinen
Handla ägg, ost, mjölk som är på upphällningen
Lite vardagsröj
Vila
Middagsstök
Soffhäng inklusive TV-tittande
Jobba

Så ser min fredag ut, har ganska mycket att stå i. Bäst att hugga in!


1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande. Jag tittade också på de där svenska new york fruarna. Ha Ha. Den där Gunilla verkar vara en riktig stjärna. Herregud.

    SvaraRadera