21 oktober 2010

Mello 2011



Hade svårt att somna. Fick ett härligt, glädjande mail precis innan jag hoppade i säng. Det var från min egen privata "kontakt" Mia som mailade för att berätta att 2011 års Melodifestivalbiljetter nu låg och väntade på mej på närmsta ATG-ombud.
Detta 1 timme innan det var biljettsläpp!
Mycket glad messade jag till Jessica att vi även nästa år kommer ha en härlig Finalkväll med god middag gott vin och härlig upplevelse i Globen.
Ja, sen blev det lite messande fram och åter och sen var det svårt att somna.

När jag väl somna så tyckte jag att jag bara sovit en kvart när jag väcktes av en ilsken telefonsignal.......som aldrig slutade ringa.
Var något sånt där jobbigt marknadsundersökningskit som jag snoppade av vänligt men bestämt ganska omgående.

Kände mej utvilade och tassade upp, möttes av en gosig Gustav som ville gå ut och vädra stumpen.
Nu har jag haft lite att stå i, bl.a har jag :
  • Ringt Mia, utan resultat
  • Ringt Anne med bättre resultat
  • Ringt Emilie med finfint resultat
  • Ätit filmjölk
  • Tryckt igång kaffemaskinen
  • Ringt Jessica
  • Vittjat brevlådan 3 gånger utan resultat
  • Hängt tvätt med utmärkt resultat
  • Fejsbokat
  • Vattnat en trist, lessen blomma
Nu ska jag vittja brevlådan för fjärde gången, såg att the postman var på ingång....NU klockan 14.00!
När jag jobbade på Posten på det glada 70-talet började man 05.00 och gick hem 12.00.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar