8 oktober 2010

Härlig fredag är det nu!

Erika är glad idag tammefan står det i hennes senaste statusuppdatering på facebook. Uppdaterad för en timme sen.
Då blir jag också glad! Vi spexade lite med Rolfs fina glasögon han fick av Micke och Mino när han fyllde år.

Idag har jag jobbat på som 17 med middagsmaten. Räkbomben är precis klar och Gustav ligger och vaktar den så ingen tar hans del av räkor.

Padam! Ser väl inte så pjåkigt ut för att vara en fredag? Nä, nu växer näsan på mej.........jag har inte gjort denna skapelse utan någon duktig kallskänka på Ica Kvantum Bålsta förstås.
Vinet har jag varit sugen på sedan skattjakten på Pomona avslutades med vinst varje gång klockan 6.00 i morse.
Tror ni jag behöver ansöka om ett medlemsskap i AA?

Nu Ullaredsreprisen! Tror jag tar ett glas till......


1 kommentar:

  1. Va sjutton jag gick ju på att du gjort räkbomen själv. Skulle precis skriva att vi vill ha recept, ha ha.

    SvaraRadera