14 oktober 2010

Personligt rekord?


Kors i krösamoset!
Jag har sovit ända till 15.15, med ett litet avbrott klockan 13.00.
Då var det lilla Gustav som hade sovit klart och ville lotsas ut till matskålen för att äta med sällskap och sedan släppas ut i höststormen.
Tog högst 5 minuter och sängen hann aldrig kallna som tur var!

Idag ska jag inte göra ett någe! Har precis tryckt till mej en "Big cup Strong" på kaffemaskinen.
Gott som attan.

Idag fyller min vän Ingrid Klaffke 50 år!
Det är den enda barndomsvän jag har någorlunda kontakt med. Vi har känt varandra sen vi var spermier typ.
Har tyvärr ingen bild på henne i min Mac.
Tror hon befinner sej utrikes någonstans.
Men jag vet att hon brukar spana i bloggen ibland så...........

GRATTIS INGRID!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting


1 kommentar:

  1. Men jag då?????, ha ha.
    Vad bra att du kunde sova så länge. Kan tänkas att det behövs när du jobbar så mycket denna vecka.

    SvaraRadera