12 oktober 2010

Straffbart?!!

Det jag har gjort idag var verkligen ingen bra idé!
Inser det nu.
Jag får och kan inte slarva med sömnen när jag har jobbar natt. Det funkar inte längre, jag är inte 30 år.
När jag var yngre kunde jag fuska så här, strunta i och sova och ägna mej åt roligare saker istället.
Bara att sätta sej i bilen klockan 8.30 och åka till Arlanda när man inte sovit på 24 timmar borde vara straffbart.

När Owe och Irené landat och fått sina väskor så fick Owe köra hem.
Jag var hemma vid 11.20 stöp i säng och sov till 16.00.

Nu har jag snickrat i hop en enkel makaroninlåda till familjen. Själv åt jag fil och kårrnflejks när jag klev upp så lagad mat nu är inte att tänka på.
Få ta med mej matlåda till jobbet.

Nu ska jag lägga mej på soffan och invänta mina familjemedlemmar.
Sen blir det nog inte mer från mej idag, tror ni klarar er.


1 kommentar:

  1. Nä precis, du får allt säga nej till lite saker när du jobbat natt. Det är viktigt med sömnen och 11.20-16 blir på tok för lite efter och inför en till natt.

    SvaraRadera