7 oktober 2010

Hermanbullar


Idag vankas det nybakta Hermanbullar i Pettssonska Palatset.
Jag var förbi Anne innan jobbet igår och adopterade tre nya små Hermanbebisar.
Jag döpte dom till Herman 1, Herman 2 och lite otippat Herman 3.
Nu står Emilie som bäst och bakar.

Bilder på dom nybakta gottebullar visas senare i denna högintressanta blogg.

Nu över till min dagliga sovrapportering.
Jag somnade ovaggad och sov till 14.00. Vaknade förkyld, allergisk och med en klåda på hela kroppen....demensklåda???

Dagens väder på Ginstvägen är inget man skrattar sej lycklig över, det fullkomligen vräker ner.

Nu kaffe utan bullar.


2 kommentarer:

  1. Men vadå?? Bakade hon av Herman direkt????

    SvaraRadera
  2. Du ger fasiken i att slänga ner vare sig Herman 1,2 eller 3 i min brevlåda, då hotar jag med att sluta läsa din blogg(mer än en gång per dag)//Kerstin

    SvaraRadera