13 oktober 2010

Äntligen sova



Tror jag aldrig har känt en sån glädje för att få stämpla ut från mitt jobb som i dag!
Dessa två nätter har varit tunga, röriga, bökiga, tröttsamma och larmiga.
Bättre fungerande nattmedicin till min nya "sambo" är en önskan.

Idag blir det fusk igen med sömnen, men bara lite. Sotaren kommer på besök kl: 13.00, han ska sota braskaminens och vedspisens skorstenar.
Brukar gå snabbt, jag kan säkert somna om när han jobbat klart.

Härligt att Åsa återvänt till hemmet i Groton igen från sitt tillfälliga New York-besök.
Jag hade 8 kommentarer från henne i morse.
Alltid lika kul.

Nej, nu är det sovning i som gäller för Fru Pettersson.
Återkommer under eftermiddagen.


1 kommentar:

  1. Sov gott och framförallt mycket. Ja, jag noterade faktiskt att det var dåligt med kommentarerna när jag varit borta, ha ha.

    SvaraRadera