25 oktober 2010

Godkväll


Denna dag har varit en riktig slappardag/ skitdag.
Har inte vart på topp, vaknade med huvudvärk som inte gav med sej trots att jag stoppade i mej allehanda värktabletter.
Men trots detta så klarade jag av mina vardagliga sysslor halvrackligt såsom handla middagsmat, surfa, blogga och vardagsröja.

Har druckit en del koppar kaffe också, det brukar funka.
Efter den kulinariska middagen som idag var den traditionella måndagsmakaronilådan så var jag tvungen att ta en Zomig nässpray och lägga mej på sofflocket ett tag.
Zomig är fantastiskt! Efter en kvart så var migränen som bortblåst.

Stannade ändå kvar i soffan framför tv-apparaten.
Måndagar är min favoritdag när det gäller tv-program man inte kan missa.
Först Ullared, sen Svenska Hollywoodfruar och till sist Lite Sällskap.
Hann med både kaffe, the och ett gäng riskakor.

Nu ska jag ringa till Malmö!


1 kommentar:

  1. Åhh bra att du påminde mig. Svenska Hollywoodfruar. Eller vadå?? Var det inte New Yorkfruar??? Skit samma. Kollar allt.

    SvaraRadera