25 oktober 2010

Härliga måndag

Godmorgon vänner!

Igår hade jag väldigt många vänner, nästintill besöksrekord på bloggen!
80 unika och 410 sidvisningar!

Tror det endera beror på alla högintressanta Ullaredsreportage eller så var det för den fina bilden på Emilie och Jogge på deras 6-månadersdag.
Kul var det iaf.

Jag har sovit mycket bra i natt. Vaknade med en lite lätt huvudvärk som alltid när jag sover "för tungt".
Efter dusch och frukost känns det bättre.
Haft lite eftersnack med Anne på telefonen, hon höll på för fullt och sortera sina nyinköpta saker.
Jag har fått en ny favorit! Min svarta tvådelade plyschoverall var så skön. Bh-arna också, har en utav dom på mej nu.
Ångrar att jag inte köpte fler.....men känner jag mina Ullaredskompisar rätt så tar vi oss en tur i vår också.

Idag tänkte jag försöka fotografera lite av grejorna och visa er vad jag har köpt, dock inte allt eftersom det är lite julklappar till mina finaste tjejer.
Sen får jag inte glömma att hämta mina Melodifestivalbiljetter också!

Ni får ha en underbar måndag i kylan!

1 kommentar:

  1. Ha ja det var nog många som var intresserade av fullständigt repotage från Ullareds resan. Visst är det kul när man handlar billigt och dessutom gillar sakerna.

    SvaraRadera