25 oktober 2010

Ullared del 4

Tänkte visa er lite grann vad som slank ner i kundvagnen i fredags och lördags.
Ett rosa silikonskydd till min Ajfån, köpte även ett svart att ha att byta med, kostade 49:-

Här är en del av Erikas saker: Två kastruller, en pannkakslagg i gjutjärn, en liten söt stekpanna lagom till ett ägg, knivset, grillbestick, laptopfodral, smörknivar, kökstång.
Hon fick även handdukar, vantar, strumpor, ljus, rullborstar, bakplåtspapper, folie m.m.

En söt tomte som man kan ta av luvan på och ha något gott i, och en fin grön liten skål.

Delar av mina saker: Handdukar, USB-minne, rivjärn, dammvippa, knäckformar och ischokladformar till julbaket, rosa skål, tomte, silikonfodral.

Äntligen fick jag köpa denna fina lykta!

Brödboxen är också efterlängtad...

Emilies grejer: Fön, pajform stor och 6 st portionspajformar.

Roffsingens grejer: Strumpor i storpack, Ullaredskalsonger och två plånböcker

Strumpor, stor sovtröja, linnen till mej!

Köpte även som ej visas på bild:
  • BH-ar
  • Plyschmysdräkt till mej, superskön
  • Strumpor till hela familjen
  • Vantar
  • Tefal stekpanna
  • Kattgodis
  • Hårborstar
  • Adventsljus
  • Skohorn
  • Kattgodis
  • Kattsovplats
  • Avfallspåsar så det räcker att tag
  • Bakplåtspapper så det räcker ett tag
  • Plastfolie så det räcker ett tag
  • Aluminiumfolie så det räcker ett tag
  • Plastpåsar så det räcker ett tag
  • Maskindiskmedel så det räcker ganska länge
  • WC-blått
  • Julklappar till Emilie
  • Julklappar till Erika
  • Klädvårdsrullar många
  • Servetter
  • Billig, snygg klocka till maken
  • Julklappspapper
  • Axe Deo, så han klarar sej till 60-årsdagen
  • Dove Deo ganska många
  • Ullareds inköpsblock
Ja, det var väl allt!

4 kommentarer:

  1. Jäklar i min låda vad mycket saker du köpte. Ser faktiskt ut att vara fina saker också. Men du behöver Roffe verkligen 2 plånböcker nu när du gjort av med alla pengarna???

    SvaraRadera
  2. Åhh den lyktan var fin. Sån vill jag oxå ha

    SvaraRadera
  3. Letat mig hit via ullaredsbloggen! Jag skulle vilja veta vad den där brödburken kostade? Samt om det finns fler i den serien? Jag gjorde ju en sökning på brödburken och fick ju nämligen upp en mmassa annat jag skulle vilja ha i det!! Men känslan säger ju att det är skillnad på gekås och denna sajtens priser....
    Jag bara måste få med mig iaf nån till ullared igen, det är ju hemskt att följa bloggen deras och se allt som finns där! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Tiagirl!
    Brödburken kostade 169:-. Det fanns några fler i samma serie. Knäckebröd, kakor och the.
    Hade det funnits kattgodisburken hade jag garanterat köpt den, men tyvärr fanns den inte när jag var där för en vecka sen.

    SvaraRadera