31 oktober 2010

Nyvaken

Som om ni inte hade hört det förut.....Gustav är mammas pojke!

Han välkomnade mej hem i morse, satt nedanför toastolen och väntade tills jag var klar, hoppade upp i sängen och la sej tillrätta när jag la mej, vaknade och gick upp när jag gick upp, tassat efter mej nu vart jag än går.
Han är som en hund!

Nu har jag duschat och ätit frukost.
Har lite söndagsärenden idag. Ska först till sporthallen och betala domarna i kvällens 4 matcher.
Sen hem och hämta Erika för att åka till hennes lägenhet i Kungsängen och bevittna när hon skriver på andrahandskontraktet.
Klockan 16.00 ska hon vara där.
Efter det är det dags för söndagsmiddag, som idag går i makens regi. Det vankas Rolftrillade köttbullar.
Ska bli gott.

Nu lite torkning av kalufs.


1 kommentar:

  1. Håller helt med det där om vintertiden. Vem sjutton och till vilken nytta ska vi hålla på och krångla med klockorna 2 ggr om året?? Helt onödigt tycker jag.

    SvaraRadera