14 oktober 2010

Godnatt


Godmorgon mina vänner!

Så har man jobbat sin extranatt och tjänat lite pengar.
Vi hade det ganska lugnt fram till 3.00-tiden, sen brakade helvetet löst. Bokstavligt talat.
Var ganska skönt att ratta hem Clion och smaska i sej en brakfrukost för att sedan läsa mina favoritbloggar.
Nu ska jag strax sova. Är personalmöte kl: 13.30 och jag tänker inte gå, jag ska sova!

Malin: Det heter en tång, flera tänger. På Ullared kostar dom bara 14,95:-/st. På Coop kostar dom 29.95:-!!! Rena rånet.
Därför åker jag till Ullared och handlar två stycken i färger som matchar morötterna.
Sen att det blir lite dyrt med bensinpengar, det är smällar jag få ta.



2 kommentarer:

  1. Ha Ha man kan räkna på olika sätt. Själv har jag åkt till Öland och plockat jordgubbar några gånger för de var så billiga där. Då räknar man liksom inte med bensinpriser och sånt,

    SvaraRadera
  2. haha okej...ja det är ju lite skillnad men samtidigt så kostar ju bensinen oxå..haha, tyckte det lät konstigt men tångar och ville ha tänger men det lät oxå knasigt..=/

    SvaraRadera