18 oktober 2010

Klart!


God morgon!
7.03 stämplade jag ut från jobbet. Ja, vi i Attendohuset stämplar bokstavligen in och ut med en liten röd/rosa manick och en dator.
Inatt så hade jag det tämligen lugnt och behagligt.
Kanske äntligen vänder nu med pensionärer som vänder på dygnet.
Håller tummarna Mia för dej inatt!
I morse fick jag en rar kommentar från detta lilla orosmoln som inte sovit på 14 dagar nästan: "Hej då Älskling!"

Gjorde en liten snabb uträkning i natt. Jag har denna vecka jobbat 61.5 timme, inte undra på att man känner sej lite schleten.
Detta beroende på att jag gick in extra på onsdagnatt. Men det är sånt man klarar av någon gång emellanåt om man inte fuskar med sömnen.
Och det gör jag aldrig......fingrarna i kors.

Idag ska jag sova tills jag vaknar.
Ha en trevlig måndag.....guten nacht!


1 kommentar:

  1. Oj då! "Nu ljuger pigan". Tycker det verkar som du fuskar med sömnen lite då och då faktiskt. Inte bra, inte bra.

    SvaraRadera