29 januari 2013

Bildexplosion




 Tänkte roa er med en bildexplosion så här mitt i reklampausen av Svenska Hollywoodfruar.
Har ju suttit hos frissan och blivit av med både grått hår och pengar.
Sen blir det Gustav förstås, han är mitt favoritobjekt trots att han 9 gånger av 10 har ögonen stängda.
Titta och njut, helst av skatan i början av bildserien......haha!







Här sitter jag med färg i håret, senaste skvallertidningarna i knät, fånigt leende och Snickarvägen i bakgrunden.
























Men har ni sett? Tycker hon lyckades bra igen, Monica min frissa.  Jag är särskilt nöjd med bakhåret.


Gustav var idag stor spekulant på blomkålen och morötterna.


Slappar lite innan spisen sätts på on-läge och rumpan blir varm.


 Ser kanske inte så himla gott ut men såklart var det riktigt gott. Stuvad blomkål och morot med stekt falukorv. Endast 8 PP, körde på lättkorv idag.


 På kvällskvisten var det dags för lite spishäng igen.......


 ....blev lite jobbigt......lägger mig en stund......


Är man lite knasig eller?!

Ikväll fick vi oväntat trevligt besök. Lilla Shamus, ni vet Tulle och matte Inger kom förbi.
Gustav såg ut som en Tudorkatt!


Fast han fräste inte såklart utan blev nog mest rädd, sen gick han ut. 
 Shamus röjde runt. Hämtade alla Gustavs leksaker smakade på alla små möss.
Roligast var nog när han kom släpande på hela Gustavs lilla tält.

Ja, han är fantastiskt fin lilla Shamus som har blivit hela 6 månader nu!

Men vad är det för fel på Gunilla Persson egentligen? Hon är ju helt galen i kvällens program!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar