30 januari 2013

Efterlysning!



Fortsätter mitt latande med att inte göra ett någe. Fast jag var till Bålsta en snabbis. Gustav kan ju inte svälta ihjäl, måste ha torrfoder.
Slank in en snabbis på Ica också, är på jakt efter såna här:


Pizzabottnar, kostar bara 6 PP. Men inte heller Ica i Bålsta hade dom. Vet ni var dom finns?
Tänkte mig pizza på fredagkväll men jag får nog var beredd på plan B.......pölsa..skoja!
Inga pizzabottnar dessvärre men däremot blev det 1 kg vindruvor, 8 bananer och 3 granatäpplen.
Sprang sen på två gamla f.d kollegor från Pomona
Det var kul att prata en stund med dom och höra lite skvaller, det verkar vara lite sjögång just nu i 2-huset.

Tänkte ägna mig åt fruktfrossa i kväll. Tror Rolf i stället kommer ägna sig åt feberfrossa, han var ynklig i morse stackarn. Hostade som bara han kan (haha Erika!) och snorade men tack gode
gud pallrade han sig i väg. Sjuk på mina långledighet? Nej, vet nån vad!
 På spisen kokar just nu en ungersk gulasch, luktar ljuvligt hoppas det smakar lika bra som det luktar.
Återkommer med recension senare, var så säker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar