13 januari 2013

Jerry och Rolf-Göran



Här kommer jag! Säkert efterlängtad av många som undrat, hur länge ska människan sova egentligen?
I natt var det full fart på Viggen, tror jag slog ner lilla rumpan första gången vid 23.30.
Det som sysselsatte mig mest var pigga boende och bortplockning av julen.
Var trött som få när jag åkte hem i morse och jag har sovit så gott ända till klockan 15.00.

Idag hade vi fått biljetter till genrepet av Jerry Willams senaste och sista show på Cirkus.
Jag är så glad och tacksam att min kontakt på Blixten & Co skickar mig såna här inbjudningar allt emellanåt.
Fast den här gången kunde jag inte gå med eftersom jag jobbade.
Men Rudolf skulle då istället ta mig sig en överlycklig Niclas. Först skulle dom äta på någon trevlig restaurang för att sedan bege sig mot Cirkus och en tretimmars show med Jerry.
Dom var laddade!

Blev därför jätteledsen när jag vid 16.00-tiden får ett mail från produktionsansvarig på Blixten som meddelar att kvällens genrep var inställt pga sjukdom.
Ledsna killar åkte iväg i alla fall, dom var ju hungriga. Hoppas nu att genrepet blir någon annandag och att dom ges möjligheten på nytt. Premiären är den 17 januari.


Visste ni förresten hur gammal Jerry är? Han fyller 71 !! i april, helt otroligt!
En sån karl.....
Så nu är Gustav och jag solokvist, vi myser framför brasan och jag ska strax äta lite rester sen i går.


Häromdagen skypade jag med dom här finingarna.
Det är så kul med Skype! Saknar er!

Sista natten i natt sen väntar några dagars ledighet. I morgon Idrottsgalan med bästa Ingrid, tror att vi kommer kunna vara säkra på att den inte blir inställd pga sjukdom. Fast nu står det att läsa på aftonbladet.se att Zlatan bara fick två dagars ledighet och har planerad träning med PSG på måndag. 
Jaja, får väl glädja mig åt han hästsnubben istället....Rolf-Göran....mmmmm!

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar