21 januari 2013




Det blir mycket Gustav idag så här på jubileumsdagen. 
Läs eller låt bli, bloggen är som det är i Östersjön. Det vill säga valfritt!
Kokt torsk i amerikaskålen ätandes på köksbordet....helt okej när man heter Gustav!

Visst är det kul när man ringer någon kundsupport och får prata med en människa som är både trevlig och service minded?
Hände mig nyss! Jag ringde till Viasat Kundsupport för att säga upp en Viaplayabonnemang Rudolf fick i födelsedagspresent av just Viasat. Kanske fel person att ge det till då han inte hade en aning om hur det funkade och har således inte utnyttjat det en endaste gång.
I alla fall, denna tjej på supporten var så tillmötesgående, trevlig och vi skrattade gott när jag skulle uppge Rolfs hotmailadress......som är....hrmmmm mahogny@hotmail.com
Hon tyckte den var annorlunda och jag förklarade varför han just ville ha den. Du vet farbror Rolf gillar träbåtar, helst i mahogny....
Hon avslutade med "Tack, det här gjorde min dag" och jag är glad att man kunde glädja någon.
Abonnemanget avslutades trots nya perioden påbörjats, snyggt Viasat! 
Här var det rätt kvinna på rätt plats!

Dags för middagsstök, idag blir det en bacontoppad kycklinggratäng med ris. Ett VV-recept som jag aldrig testat förut. Återkommer med betyg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar