18 januari 2013

Pigg, duktig, uppåt värre!




Försov mig nästan idag, skulle vara hos mamma vid 13.00 men det blev en timme senare. 
Statusen på mor idag var som vanligt d.v.s inga direkta sprudlande glädjescener. Alla var duktiga idag, ja utom jag då förstås. Jag är bara trött, stressad och ointresserad.
 Men många andra är vansinnigt duktiga, sådana som är pigga och hälsar på henne, 
då klassas man som duktig.

Fikade efteråt och jag bytte gardiner i köksfönstret åt henne. Ner med julgardinerna "jag hoppas jag är dö nästa jul, så jag slipper be om hjälp att sätt upp dom"
Hemma igen och Gustav fick fredagsgodis, idag fick han äta direkt ur förpackningen och sablar vad han åt.

Fick otippat middagsfrämmat, Emilie är solokvist och bjöd in sig själv = glad mamma!
Vi ska göra minipizzor. Tror kanske jag fläskar på med ett glas vitt också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar