17 januari 2013

Radio Varan, Palsternacka och sömntuta



Herregud, vad jag kan sova! Blev dryga sex timmar idag och här behövs varken ett slag i skallen med stekpanna, varm mjölk eller vita små insomningstabletter.
Börjar man äta insomningstabletter för att kunna sova efter nattjobbet tycker jag man är ute på djupt vatten. Byt jobb och börja jobba normala tider i stället!

Nu känner jag mig utvilad, pigg, mätt och glad! Positiva Rune istället för negativa Sune.
Fast jag negativ? Händer inte ofta!
Gjorde en mycket delikat middag. Broccoli och morotsgratäng, fast jag hade potatis, vitlök och palsternacka i också. Till detta serverade jag varsin skiva benfri fläskkotlett.
Summa summaro 8 PP, man tackar!
Rolf åt som om han inte hade sett mat förut och han sa t.o.m att det var gott. Bra Rudolf!


Vi åt under tystnad eftersom vi samtidigt hade datorn på behörigt avstånd.
Vi lyssnade på Radio Varan såklart, och jag blir lika glad och stolt efter varje sändning.
 Dom är så bra och proffsiga, synd att dom hade tekniska problem idag bara.

Snart dags för en ny spännande natt på Viggen. Hoppas på en bra natt utan oroliga själar.


2 kommentarer: