11 januari 2013

Klantarslen!



Har sovit nästan hela dagen!  Vi verkar har skilda sovrum nu, Gustav och jag. Han ligger där uppe och jag här nere.
Men så fort han hör mig, att jag är vaken så kommer han ner. Lilla gubben!

Idag skulle min fina vän Lisa fyllt 55 år. Jag tänder ett ljus här hemma för henne.
Beger mig till minneslunden en annan dag, tror inte att det gör så mycket. Tänder alltid minst två ljus när jag är där, ett för pappa och ett för Lisa.
 Dryga 1,5 år sen hon gick bort och hon är förstås djupt saknad!

UBRO har gjort ytterligare ett bra inlägg angående gårdagens klantarsel till rånare.
Här är väl ändå mitt och Emilies favorituttryck: "Inte vassaste kniven i lådan!" befogat?
Eller blir det hallaballoo igen? Jag väntar med spänning!
Hur klantig får man vara? Har rånarluvan på sig medans man försöker åka ifrån polisen i en livsfarlig biljakt? Var det Jönssonligan eller?
Inte direkt svårt för polisen att se att dom var rånare. Jag brukar knapp ha mössa på mig när jag kör bil!
Men det är för att mössor alltid kliar!


Läs gärna!

http://www.ubro.se/nyheter/sa-har-dagen-efter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16054768.ab


Ringde till jobbet för att höra om statusen. Jorå, Viggen är isolerad och dom flesta har fortfarande magsjuka. Det är väl inte direkt så att jag hoppar jämnfota för att få åka och jobba!


Och vars tog min signatur vägen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar