16 januari 2013

Halka och poolsim!



Sovit som en stock, Gustav har inte väckt mig en endaste gång i natt! Bra Prinsen!
Likaväl är jag trött ändå, tror jag ska lägga mig en stund till nu efter frukost.
Ska jobba två nätter och i natt kommer äntligen Nilofaar tillbaka. Hon har haft semester
sen 11 december. Kommer bli tungt att berätta för henne att jag ska sluta, jag vet att hon kommer bli ledsen. Hon gillar mig och säger alltid: Jag är så glad att jag jobbar med dig, du är så snäll och duktig!

Annars har jag bara två saker på min att-göra-lista idag. Ska åka till Jakobsberg och hämta ut Erikas nya glasögon och skicka i väg dom till Vara.
Sen måste jag handla lite också, har inte handlat sen förra måndagen! Kylskåpet är tomt och innehållslöst.
Undrar om det är halt på vägarna? Vågar jag ge mig ut?


Jag längtar till sommaren, då jag får simma svansim i någon grekisk pool!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar