28 januari 2013

Inställda planer



Hej kompisar!
Och alla ni andra också förstås. Det sket sig direkt i min veckoplanering. Idag skulle jag då åkt till Bålsta vid uppvaknandet och köpa kattfoder till Prinsen och i kväll skulle jag prova på Curves.
Icke picke! Jag toksov länge och vaknade av att min rygg är helt ur balans.
Blir förbannad! Men såklart, det blev en del lyft av tung boende i helgen, där har vi anledningen.

Gustav behöver för den delen inte direkt svälta ihjäl nu om någon får för sig att anmäla mig  till någon Lillie och Sussieaktivist.
Finns lite kvar i botten på burken så han klarar sig till imorgon.


 Kom på att jag visst tog några bilder igår, t.ex den här!


När jag kom hem från jobbet i morse så var huset tyst och tomt.
Erika var på väg tillbaka till skolan och hade efterlämnat en rar lite lapp till sin mor.
Jag gillar dessa köksbordslappar och hon var en mästare på såna när hon bodde hemma.
Låg alltid något rart meddelande till mig som jag blev glad av!

Dags att ta tag i vardagssysslorna då.
Heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar