8 januari 2013

Inte ett någe!



Välkommen vackra snö! Kul att du kunde titta förbi, den gamla har ju precis försvunnit. Och jag hade i min enfald börjat tro att våren var i antågande, hade generalfel på den visade det sig.
Inget roligt alls att köra hem i morse. Men faktiskt så höll dom flesta bilister ett lugnt tempo.
 Det var halt och förjävla moddigt och det tog nästan dubbelt så lång tid för mig att åka hem.
Det hade gått bra med Gustav i natt enligt förste-vikarie-pass-oppen Rudolf.
 Han hade bara varit ute en kort stund för nattpink för att sen sova vidare.

Kom i skrivande stund på att jag inte har ett endaste dugg att skriva om! Jag har sovit hela dagen och hjärnan verkar fortfarande vara i off-läge, som oftast.
Dunkar på med en bild, på gissa vem? Fisen såklart, han har skedat med mig hela dagen.
Min egen lilla värmekamin.


Ja, det var väl allt från mig så här på eftermiddagen. Händer det något annat dramatiskt eller oväntat lovar jag förstås att bloggen kommer få veta det först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar