17 januari 2013

Gråt, granatäpple och godnatt!



Ska strax svänga vänster om braskaminen och sen rakt fram 2 meter för att sedan ta till höger.
 Där finner jag min säng, min sköna säng som redan är ockuperad, av en katt som ligger på rygg med benen i vädret.
Fast vi kommer att rymmas, sängen är stor precis som granatäpplet jag fick av Nilofaar igår.
Ett granatäpple inköpt i Iran speciellt till mig.
Redan i omklädningsrummet släppte jag bomben om att jag skulle sluta, ville ha det gjort innan hon kom in på avdelningen och kanske någon annan skulle säga det.
Och såklart blev hon ledsen, det blev gråt, femminuterskram med avdomnade armar och mer gråt...jobbigt! Men fantastiskt att man är så omtyckt...av vissa.


Här är mitt granatäpple, svårt att se storleken kanske.
 Men tänk er en stor genmanipulerad grapefrukt.....typ.

Ska sova nu, återkommer på eftermiddagen med mer svammel a´la Ewa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar