3 januari 2013

Mina killar!




Ska försöka mig på ett inlägg som kanske inte bara handlar om vår skadade katt som höll på att bli rävmat i går natt.
Men det är svårt att tänka på något annat just nu, allt fokus läggs på den lilla fisen som faktiskt verkar må ganska bra, trots det inträffade.
Han får i sig sin medicin, äter, kissar på lådan, är gosigare än vanligt, vill ligga i knät eller helst bli buren och han sover mycket.
Två bilder sen lovar jag att ge mig!

Favoritplatsen intagen 182 cm upp i luften

Såret läker fint!




Nu till något annat och högaktuellt. Jag har av Ingrid, eller förstås Jocke, blivit bjuden att gå med på årets Idrottsgala i Globen den 14 januari.



Tackade såklart JA med tre utropstecken till dessa Very Important Person-biljetter, vilken innefattar ett glas vitt efter galan. Och har man tur där...så kan man under detta vinintag även få frottera sig med....just det: Kändisar!
Untz untz!

Förra året sprang Jocke och Ingrid nästan ner Leif Pagrotsky och fick även en skymt av Christer Ulfbåge.
Jag siktar högre! Min favoritkille är varken Leffe eller Chrille utan en som är nominerad till två fina priser....
Dels Jerringpriset och sedan Årets manlige idrottare, Zlatan of course, my horse.




k

Fast han kanske inte ens är på plats i Globen. Men vi får väl hoppas!
Några som är på plats är i alla fall Ingrid och jag, kanske några fler och sen förstås artisterna som ska uppträda. 
Här är jag nöjd de luxe: Eric Saade, Petra Marklund, Eldkvarn, Sarah Dawn Finer.
High five på den!



1 kommentar:

  1. Det var som attans... idrottsgalan, inte illa! Ha det så himla kul! :)

    SvaraRadera