24 april 2013

Alltid något men inte allt!


























 Här har ni mig och katten! Jag för dagen med platt otrendig morgonfrissa, fånigt leende, skitiga glasögon, värk och lite halvless.
Tur att man är positiv, finns alltid dom som har det värre, mycket värre. Mitt onda går över....kanske. Och jag ska sluta gnälla. Punkt!

Idag har jag inte träffat min lilla Carloskorv. längtar såklart efter honom men måste inse och förstå att han inte är min och att jag därför inte kan mysa med honom 24/7....(fast jag gärna skulle det).
Han växer fort, imorgon blir han 10 stolta veckor. I morse hade han varit så busig sa Emilie.
Han hade toksprungit runt runt i lägenheten, varv på varv mellan köket, hallen, vardagsrummet och sen köket igen.
Blir inget av det planerade barnvaktandet imorgon. Pappa Jogge är hemma och är sjuk så Carlos får vara hemma från jobbet för att ta hand om sin pappa istället.
Det klarar han galant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar