20 april 2013

Tårta, räkor, fina vänner!



Hade en supertrevlig eftermiddag hemma hos Nettan och Åsa. Full fart på värdparet, trevliga gäster, söt liten hund, katter, bebis och gott fikabröd.
Tog en liten bit av den omtalade LCHF-tårtan som visade sig vara så god och lättäten.
Höll mig såklart inom ramarna, för jag är ju såinihelveteduktig!

Hemma igen så hittar jag mina favoritkillar sittande på trappan i solen.
Rolf hade tagit en paus i garaget med båtrenoveringen av lillbåten.  Och Gustav var glad att få sitta i knät på husse.
Idag har Carlos och mormor träffats för första gången. Han hade såklart skött sig exemplariskt och varken kissat på mattan eller ätit upp något värdefullt.
Mormor var lyriskt när jag pratade med henne senare, hon tyckte såklart han var alldeles fantastisk!
Och det håller vi med om.

Rolf fixade middagen idag som oftast på helgerna, idag blev det varsin räkmacka.
Bild på den kommer här,  otippat va?


Uppmärkssamma läsare lägger nog märke till den obefintliga citronen, hade glömt köpa en sur sådan.
I morgon blir en spännande dag! Carlos ska för första gången erövra Pettssonska Palatset, träffa Gustav och förhoppningsvis kissa på morfar Rolfs dyra trägolv.

Blir förhoppningsvis en lätt match och jag längtar så! Skulle kunna hänga med den där lillskiten dygnet runt, garanterat. Jag älskar honom! Fast Gustav är SJÄLVKLART nummer ett för mig, ALLTID!

TV-kväll i soffan väntar, funkar det med. Är lite orolig för Rudolf, han är sååååååå trött...jämt!
Kan det vara normalt?








Till sist: Tänk att det finns läsare här inne som har IQ som utomhustemperaturen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar