30 april 2013




Godmorgon Valborg och alla ni andra!
Tog mig en välförtjänt sovmorgon ända till 9.30.  Gustav stampade utsvulten och otåligt på utebordet, stackarn.
Han hade varit ute sen Rudolf gick vid 5.00. 
Min otroligt morgonpigge bror bankade på dörren tio minuter senare! Gjorde ett halvdant försök att låtsas att jag inte hörde, men han genomskådade mig.
Lyssnade halvt ointresserat på honom i fem minuter sen åkte han, herregud jag är inte vaken och pratbar direkt efter uppstigande.

Idag fyller den här pajsaren år!


Hurra för Kungen, hoppas du får fina presenter av frugan och kanske en teckning av Estrella....nej, Estelle!
Nu ska jag sticka till Big W och handla lite middagar till resten av veckan. Har jag räknat rätt blir det bara tre stycken. På fredag äter vi på O´Learys i Sumpan innan vi angör Friends Arena.
Fick ett mess nu, Carlos och Emilie kommer på besök på eftermiddagen.
Det blir kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar