23 april 2013

Skitpisselvakaffe



Jag blir så less på denna rygg! Rätt som det är, utan förvarning eller utan jag gjort något speciellt så rasar den.
Har legat hela kvällen i sängen på sidan, känns bäst då. Stoppat i mig Alvedon och Ipren och nu känns det något lite bättre.
Har avancerat till soffan och ligger här nu och åmar mig i väntan på Biggest Loser.

Hade sällskap av Gustav i sängen, vi skedade ett tag sen blev det nog för varmt så han flyttade sig 10 cm.



Tidigare i dag så låg Gustav i sin favoritmuff på altanen, han gillar såklart också som alla vi andra att det blivit varmare väder OCH sol!

 

Till sist lite tidigarevisade favoritbilder på världens finaste lilla Carlos!
Glömde berätta en rolig sak. När Gustav inspekterade Carlos nya hundbädd tidigare idag så tog han ett varv i den, luktade på hans leksaker, tittade på mig lite frågande och jamade.
 Precis som han frågade: Jamen, var är han då?
Lilla Fisen, du letade efter bebisen...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar