14 april 2013

Lill-Prinsen igen då!

 Husses fyrtiosjuor är större än Carlos!
 Nu ska vi åka hiss........pssst, Carlos vänd dig om!
 .......Carlos gillar att åka hiss. Finns en likadan kille där, alltid, varje gång, konstigt!
Jag slickar lite på han så blir han glad!
 Fått en konstig boll av mormor idag, alldeles för stor för mig att sätta tänderna i. 
Hur tänkte hon här?
 Hej! Det här är vi! Och vi kommer garanterat vara bästisar hela livet, vi tycker om varandra massor!
 Benen i kors i mormors knä............
 .............tuggandes på en torkad tjurmuskel inköpt på Gekås. Det är jättegott men det luktar satan i hela lägenheten säger mina föräldrar. Gnällspikar, vänta tills jag bajjar på golvet, då kommer det lukta!
 Skype med min moster Erika! Hon var en trevlig prick och jag längtar tills jag får bita henne i tårna.
 Jobbigt med skype, vilar hos pappa i stället.
 Lite majsvälling slank ner men mycket hamnade i "skägget"
 Min fina ID-bricka skulle jag visa för mormor, men den syns knappt på bild
 Nästa gång mormor tar kort på mig ska jag visa mitt fjärde ben, jag lovar!
 Gillar inte halsbandet, DET KLIAR! 




6 kommentarer:

  1. men åååh! Jag blir alldeles förälskad. Han är ju bara förgullig alltså. Sötplutt!

    SvaraRadera
  2. Han är ljuvlig och så luktar han så där gott, som bara valpar kan göra!

    SvaraRadera
  3. Jag dör så söt han är! Så liten och jag känner hur mjuk och go han är. Valpmagar är något av de bästa.

    Prins-Carlos har verkligen kommit i rätta händer :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är ljuvlig! Helt underbar!

      Radera
  4. Tror det är på sin plats att säga GRATTIS mormor!!! Supersöt liten fralla.
    Kram //Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känns bra att vara mormor åt en sån liten goding!

      Radera