29 april 2013

Pasta och pusta



Lite ovärdelig uppdatering från eran favorit kommer här!
Sovit som en död i fem timmar i min favoritsovställning, framstupa sidoläge med Gustav sovande i mina knäveck.
Sen dags för det gamla vanliga såsom kaffe, fånglo i trans ut genom köksfönstret, vittja brevlådan, mera kaffe, klia kissen under hakan o.s.v.

Känner att jag svamlar å det grövsta, men jag har absolut inget att skriva om just nu.  Har inte hänt ett dugg värt att skvallra om.
Slänger in lite bilder istället så ni kan gotta er.


 När lilla familjen åkt hem igår kväll så frågade jag om inte Carlos biter i buren när dom åker bil.
Svaret kom i ett mms efter 10 minuter.


Galet glad att ha ett kanonjobb att gå till!
Att man sen får ha cerisefärgade arbetskläder gör ju att man hoppar jämnfota.


Dagens middag, dessvärre inte ett VV-recept men HERREGUD VAD GOTT!
JAG ÄLSKAR FÄRSK PASTA! Spenat och riccottafyllda tortellini, färsk sparris, rökt skinka och sen Paolo Robertos färdiga pastasås, denna i ostsmak. Väl värda 19 PP och jag var tvungen att nalla av veckobonusen, helt legalt såklart.
Mätt som en nybliven pensionär på buffé på Ålandsbåten ligger jag nu i soffan med Gustav tätt intill och inväntar kvällens digra programutbud.

Har jag sagt att jag är ledig en vecka? Det ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar