23 april 2013

Ryggpaj igen...:(



Varit på utflykt i dag, ända till grannkommunen i söder.  Första stopp var Mäklarhuset i Kallhäll.
Valpgos stod på to-do-listan, har inte sett han sen i söndags...katastrof!
Carlos hade precis vaknat när jag kom, efter lite sträckning och knorr så skuttade han ur buren och kom för att hälsa.
Kindpussar och rejäla blöta mitt-på-nosen-pussar utdelades frikostigt.
Vi tog oss en promenad....eller liknande. Han blir fort trött den lille parveln, så mormor fick bära emellanåt.



Ett litet voff betyder nog att han vill bli buren, kallt var det också han skakade litegrann.
Sen åkte jag vidare mot Outlet och sen hem igen mot Karlssons.
 Där köpte jag det här:


En hundbädd med dyna till Carlos. För säkerhets skull även en sån där härlig lurvig pläd i miniformat också. Den tror jag Carlos kommer gilla och bädda med.
Nu väntar jag med spänning på om han kommer att gilla den! På väg hem igen så känner jag i bilen att jag har fruktansvärt ont i ryggen. Helt plötsligt så kraschar ryggen....IGEN, ryggskottet är nära!
Kan knappt ta mig ur bilen hemma.
Nu har jag tagit värktabletter och vilat lite, känns lite bättre men långt i från bra!
Rudolf får steka fisken idag, jag kan knappt stå upprätt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar