13 april 2013

Fångar, korv och sommardäck!



Det enda jag har tänkt på idag är lilla Carlos, jag längtar så efter han. Fick en liten filmsnutt av Emilie där han leker med en utav sina nya leksaker hemma på köksgolvet. Han passar även på att smaka lite på Emilies tår. Gulle!
Har nog sett filmen 20 gånger hittills.
Jaja, nu ska jag sluta att tjata om nytillskottet!

Annars idag så har vi haft finfrämmat, Micke kom och fick hjälp av Rudolf att byta till sommardäck.
Senare kom Lotta och även hon fick sommardäck på sin bil.


 Jag ställde mig i köket och brassade korvlunch till gästerna. Inte till Lotta förstås. hon äter inte korv eller kött, typ.
Men vi andra åt korvar av olika modell, tjocka, långa, korta och goda.

Tittade på Fångarna på fortet nyss. Tyckte kvällens deltagare var grymma. Pernilla Wahlgren skrattade jag högt åt, hon bjussade verkligen på sig själv när hon satte händerna i burkar med allehanda äckliga kräldjur.
Ska lägga mig snart, så blir det fortare söndag! Carlos och jag ska träffas för första men absolut inte sista gången.....whooooohooooooooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar