12 april 2013

Hävv a najs viikänd!


 Herregud, vad jag kan sova! Vaknade 15.00 och kände med en gång att det här var inte bra.
Det skulle ju fredagshandla med mamma och hon gillar inte att vara ute "sent".
Ringde på direkten men det var ingen fara på taket, hon var dunderförkyld och orkade inte alls handla.
Bra! (Asså, inte att hon var förkyld utan att hon inte ville handla)
Jag handlade naturligtvis åt henne och levererade matkassen likt Lina.

Ikväll ska vi äta hemmagjorda hambörjare (hihi.... Marie A)
Lite ugnsrostade morötter och 150 gr pommes till mig, desto mer pommes till pappa.
Just det "pappa"....ett par på Willys idag tilltalade varandra konstant med just benämningen 
"mamma" och "pappa".....varför det?
Den dagen Rolf kallar mig mamma blir jag allvarligt oroad. 

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar